Friday, July 2, 2010

takot.seram dan sewaktu dengannya.

semalam pergi jalan-jalan kekonon nak lepas tension jiwa kacau segala.macam biasalah Queen St. jadi destinasi pelancongan.pelancongan habes kan.habis tu nak pergi sampai Mission Bay?tak tercapai dek kakiku dik.sekarang ni musim semua orang gila dekat vampire kan.sana Stefan sini Demon.eh bukan.Damon.silap.lepas tu Edward Cullen pulak muncul bagi lagi hangat.sudah tentu bukan hangit.tambahan pula*ayat karangan BM*semua vampire-vampire ni sangat good-looking dan hot yang mana pandangan mereka mencairkan si gadis-gadis.hah masuk dah ayat bombastik.haha.sekarang ramai kawan-kawan saya menggilakan vampire.farry,nisa,aten dan sewaktu dengannya.tapi bukan saya.saya suka tengok cerita hantu tapi bukan tengok sorang-sorang.nanti terbayang memacam hah mula kau tak boleh tido.mula pandang sana sini terbayang macam-macam.heeeeeuuuueeeeuuuu.seram~

keluar malam tadi memang motif nak snap gambar depan cemetery ni.cemetery ni kawasan perkuburan yang bertahun lamanya.kalau tenung lama-lama boleh berdiri bulu roma oh.lain kali kita buat kelas sejarah okeh.haha.masa ni dapat snap tapi kereta ni potong line betul lah.dah shaking gambar gua.tapi agak terbaik lah kot kan.lepas ni kena try dengan lebih baik lagi.tak sempat nak setting derr sebab kena lintas jalan.hadoi.

yang ni buat saya seram sejuk.serius oh.malam tadi masa tengok dalam kamera tak perasan langsung.lepas tu bila dah transfer dalam laptop baru perasan.tengok tengok terkebil kebil sorang-sorang pukul 11.55pm.lepas tu dah rasa lain macam.baik aku tidur daripada edit gambar nih.seram woi.pagi ni baru boleh tengok betul-betul dengan hati yang tenang sambil bukak langsir seluas-luasnya.cuba mengingatkan kembali detik-detik saya snap gambar ni.tak terpikir olehnyalah pun.huuuuuuu~

p/s: dulu khairul pernah tunjuk gambar yang adik dia ter'snap' masa tengah test test handphone baru.yang tu lagi seram woi.nanti saya geledah cari mana letak gambar tu okeh.huuuuuu*kekonon nak buat seram*

14 comments:

NzA said...

dtg vampire betul kn haru ......

NIA said...

huuuuu.memang haru~

SyuQ said...

erkk...

apa yg dlm bulatan tu? kalau berdasarkan gambar kat atas n kat bawah, benda dlm bulatan tu sepatutnya x der...

NIA said...

huuuuuu.tulah pasal~

NISA' nis said...

t...flash lighting utk gmbar first...yg kt ats bulan tu pun agak mencurigakan..kalu dlm buku mastika, editor dah bulat gak tuh..haha

NIA said...

kalo gne flash lighting nnti gelap sume sbb xgne speedlight.huhu.atas bulan?haha yg tu tak perasan:P

Anonymous said...

naik blu roma aku..ko taw x, kwan aku penah camwhore sensorang dlm bilik sblm blik umah. mse dlm bas, ble bkak balik pic tdi, ade 1 minah rmbut pnjang dok kat sbelah. elok je b'gmba skali..normal la 2 weih~
xyah tkot2

NIA said...

huooooooooo.seram~

Fatin Aliyya said...

huhu...seramnyer...

NIA said...

kan?huuuuu.kne bt entri baru nih.

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

cik adik...u sudah bikin wa seram lho..aiyooo..meremang bulu tengkuk wa..
huhuhu..
tapi apakah sebenarnya itu, benda tu merangkak ke?

NIA said...

ntahlah kakak.saya pun tak pasti.hehuhehuhehu~

Unknown said...

gambar pling mahal nie
pngalaman paling mahal jugak.

NIA said...

huuuuuuuuuu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...