Saturday, July 3, 2010

respect

if you want people to respect you, you need to respect others first.that's all I wanted to say.of course I want to say more but enough for today.beberapa kali pissed off hari ni.jangan buat saya hilang sabar.lu jangan pikir gua tak berani sound budak kecik macam lu derr.setakat lu nak mempersoalkan hal pekerjaan gua ada lu tengok gua twenty four seven?takde kot sebab gua tahu gua tak gojes untuk ditengok sepanjang masa*kan dah keluar bahasa macam ni*.nasib baik gua memujuk hati secara intrapersonal bukan interpersonal.kalau tak dah lama gua rasa kasut kelabu murah gua ni melayang masuk mulut celupar lu.siap aroma tambahan gua bagi kekonon side dishes.gua tak hadaplah derr.tapi tolong.lu taknak respect gua takpe.gua tahu gua awet muda.tapi please please respect orang lain yang lagi tua dari lu.jangan nak bajet besar sangat tapi otak sempit derr.sekian.

p/s: nak hilangkan geram punya pasal terpaksa guna bahasa macam ni.rasa puas sikit.mintak maaf kalau sesape rasa kasar sangat bahasa nih.hari ni agak tak berapa waras sebab ntah kenapa hari ni orang suka cari pasal.abaikan je lah.kot kot besok dah dapat balik sizuka yang asal.me not feeling good today.ke not feeling well?same je kot.dua dua pun betul.

8 comments:

Unknown said...

Hope u ok sis...pedulikan orang itu yaaa..sebenarnya dya jeles tuh..heee~~Tc sis..^^,

NIA said...

hehehe.thanx eunzi:)

Fareha Noor said...

pedulikan orng2 y senget...semoga berada kita sentiasa ats jln y betull..y paling penting sentiasa respect orng n jgn sommbong...

NIA said...

mari pedulikan mereka.huhu~setuju.marilah beramal:)

diriku said...

he2..setuju2..klu nk org respect kta,kta kna rspect org jgk..

NIA said...

kan kan kan.heee~

NzA said...

perdulikan spesis camtu dik...yg penting kita xcamtu....

NIA said...

hehe.ok sis:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...