Monday, July 26, 2010

sang comel comel

erk?sang comel comel?nama tak cool langsung.kan.hah siapa yang cakap tak cool tuh?haha.kau macam-macam kan izzati.sudah sudah sudah.

ini sang comel comel yang pernah wujud dekat rumah saya suatu ketika dahulu.kini tiada lagi.ntah kemana pergi.*sob*sob*.tiba-tiba emo.sudah ganti baru.tapi sang comel comel baru tiada koleksi gambar seperti beliau.pada fikiran saya,beliau akan selalu mengingat saya di dalam hati.satu : kerana saya tidak pernah terseronok teruja untuk memegang dan mendukung beliau sepertimana yang dilakukan oleh adinda beta yang lain.tetiba beta.haha.dua : kerana semasa beliau kecil, saya telah tercampak beliau ke dinding TANPA SENGAJA.sumpah tak sengaja.walaweh mula-mula nak tunjuk berani oh.tak sempat 5 saat pun.dia godek-godek sikit je terus aku lepas a.k.a campak.haha.bunyi macam kejam kan.nak buat macam mana.dah termaktub diri ini geli binatang berbulu.bila tengok mereka [binatang comel], saya paling excited.oh comel.oh comel.what so ever.suruh pegang?mintak maap.saya balik dulu.haha.dalam hati teringin nak baring golek golek dengan kucing.main geletek geletek.namun hati kecilku tidak mengizinkan.wah wah wah.ayat novel.haha~

erm.saya pernah bagitahu dekat sini bahawa lelaki tersayang sangat pandai main drama dengan biri-biri.yakni beliau sangat hebat membuat seperti biri-biri tersebut 'hidup'.eh perhatian : ini bukan biri-biri sebenar.hanya patung semata-mata.diminta aksi jangan ditiru di rumah.haha.bagi siapa yang tak tahu.saya kirim biri-biri ni dekat lelaki tersayang buat jadi teman.jauh biri-biri naik flight dari NZ-Msia.haha.sekarang beliau dah jadi warganegara Msia.dan sekarang beliaulah sang comel comel saya:)

pagi tadi lelaki tersayang mengirimkan foto sang comel comel saya bersama anak kucing beliau.mungkin sang comel comel saya terlalu kacak hingga menyebabkan anak kucing tersebut sentiasa mahu bersama beliau.bersamamu bersamamu.lalalala~tetiba Digi.haha.cuba tengok gambar tersebut.saya rasa biri-biri tersebut nampak hidup.sangat comel beliau membuat aksi begitu.seperti sedang mendodoikan bayi.tapi memang sangat mustahil ok biri-biri.u adalah patung biri-biri ok syg.no baby baby.

sesuka hati anak kucing berposing sakan bersama sang comel comel saya.*jeles*.booooo!dengan anak kucing pun kau nak jeles.tak cool langsung.haha~

ini yang saya cakap lelaki tersayang sangat pandai membuat saya rindu sangat dengan sang comel comel saya nih.betul nampak dia macam hidup.macam boleh bergerak.comel gila it is.sangat!

banyak puji lelaki tersayang kan?sukahatilah.haha.takkan nak puji lelaki kesayangan orang lain pulak?nanti ada selipar terbang hinggap di kepalaku.habis migrain pengsan segala.haha.

11 comments:

87 said...

hehe,,cute2 anak kucing tu.tp saya suka anak kucin je la..bila da besar da tak suka da..huhu.

NIA said...

hehe.lebih kurang samalah kite nih.ble dh jdi mak/bapak kucing memang takot.hihi:)

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

wa suka kucing dari tikus hehe..shaun the sheep pun layan juga
:-)

NIA said...

hihi.most people memang suka kucing sbb manja kan.hehe~

NzA said...

kalu sizuka nk tau blakang umah kak nza ada 2 ekor anak kucing baru tau..comel sgt..kalu la farouk tau kakak sizuka geli kucing confirm dia akn sorok dlm tong smpah....he..farouk nie penyayang orgnya tau,..dia xpndai nk usik org...

Unknown said...

sis adakah itu patung biri2...waaaahhl...sangat comel sehingga kucing itu bermanja2...so cute...

NIA said...

sis nza: oh ye ke?mesti comel kan ank kucing tuh.oh my so sweetnye farouk.hehe.farouk budak baik.comel je farouk:)

kelly eun: aah patung je.haha.memang comel gila kot.nak pengsan bile tgok gmbr.mcm die hidup je:P

Zihahmoon said...

aww,zihah ada hamster je ohh~before ni ada rabbit tpi da amti =__=.tapi kan,zihah tak penah pgg pun sbb zihah takut ohh~sume tu adik-adik yang jaga :) hehe .

NIA said...

hehehe.kite samelah zihah.tak berani nk pegang.takot!:P

Unknown said...

waah ! shiyda pencinta kucing tau ! eheh =_= anak kucing ni same pattern ngn kucing shiyda laa . sebijik ! kehkeh

NIA said...

oh ye ke.hehe.sebijik?pergh kecilnya dunia.kan:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...