Saturday, May 28, 2011

bukan seindah biasa

tahun tiga pengajian ialah bukan seindah biasa.lebih banyak cabaran, lebih banyak pahit getir.

stress.

dear chocolate, i love you.



Allah tidak memberi kesusahan seseorang hamba melainkan apa yang terdaya olehnya. [Al-Baqarah: 286]

p/s: kekunci 'shift' tercabut.tak reti pasang balik.mula nak emosi.

18 comments:

qlah said...

SEMOGA KAMU TABAH HARUNGI CABARAN XD


*hehe , meh qlah tolong pasangkan SHIFT tu :P

sizuka[Izzati] said...

thanks qlah.

meh dtg sini tolong.heeee:P

shera haifa said...

cam sodap je makanan2 tu,,
sodap x sis?

chayok3x,,bersabar dan usaha selagi terdaya

sizuka[Izzati] said...

sodapppppppppppppppp.hehe

baiklah akan mencuba sedaya upaya :)

nabilah_2908 said...

tk di namakan kehidupan..jika tiada dugaan... ;)

sabar lah yupp...setiap yg pahit tu kan ada manisnya...

take care...xmo stress2..semunya akan ok...senyum....(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
JUARA MENTOR 5

sizuka[Izzati] said...

@nabilah: ehehe betul2.thanks nabilah.

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

sabar ya dik, akak ni tidak sabar tengok gambar coklat semata-mata nih

sizuka[Izzati] said...

hehehe insyaAllah kak.kehkehkeh coklat besttttt.

Nailah Azman said...

AMAGAD! AMAGAD! AMAGAD!
Patutlah hang makin tombam haaaaa ...
Sedapnyaaaaaaaaaaaaa!
Akak kat sini pun keja asyik nak makan benda bercoklat ja.
Can't stop ittttt! Aiyakkk!

sizuka[Izzati] said...

hahahaha haruslah tembammmmm.sedap gila kot~!
hahaha tau takpe.xleh benti dah.kekeke.

SyafzMagz.com said...

banyaknya gula...(tapi sedap)
rasa macam nak makan pulak. (baru je keluar mkn tadi) :D

SyafzMagz.com

sizuka[Izzati] said...

sangat banyak gula!HAHAHA.silakan makan sila sila :)

miss faten said...

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D
SEDAPNYAAAAA!

Nak nak nak :DDD


Oh my, I want oneeee! Semua nak jugak ;D


By the way Sizuka Izzati, be strong yaahhh ^^


Lagi sikit jep nak grad kann?? Tabahkan hati anda. Jia you jia you!!

Dayana Nasir said...

huwaaaa sedapnya. nasib baik susah nak dapat. kalau tak memang punah la diet camni. hohoho

ciEk NiENa said...

sabar ye izati.. sabar itu separuh dari iman.. huhu..

sizuka[Izzati] said...

@miss faten: sedap sedap!heeee.ameklah nah~!:P

thanksssss faten.thankssss a lots~!

sizuka[Izzati] said...

@dayana nasir: sangat sedap kots.tapi dekat sini senang nak dapat.haruslah gemoks.HAHAHA.

sizuka[Izzati] said...

@ciek niena: baiklah ciek niena.terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...