Tuesday, August 17, 2010

Salam perantauan~

ada entri hari tu saya cakap tidak akan buat salam perantauan bukan?ah-hah itu ayat sebagai seorang individu yakni sebagai seorang izzati sahaja.saya tak cakap apa-apa pasal salam perantauan in group kan?adalah dengan ini diumumkan bahawa perintah memeriksa akhbar setiap hari di ruangan Salam Perantauan dan menjejak foto-foto berikut:




tahu TAHU tahu.semua gambar yang sama.tapi TAPI tapi.kitorang hantar dekat suratkhabar lain-lain.hahaha.sangat cool bukan?Berita Harian ada, Utusan Malaysia ada, Metro ada, Kosmo mungkin ada tapi jangan cari dekat Cosmopoint.memang takkan jumpa hatta menanti sampai habis raya sekalipun.hahaha.ingat nak cuba hantar dekat Sinar Harian.gituhhh~suratkhabar Pahang tuh.pohpaleh weh.tengok keluar dah loghat.haha~

jadi jika jumpa mana-mana foto di atas sila roger saya okeh?janji?lepas itu gunting dan letak dalam frame.oh bukan bukan.jangan sampai begitu.buatlah apa sahaja janji jangan buat alas ketupat masa raya nanti.kesian dekat saya dan kawan-kawan kena kuah kacang nanti.dahlah dekat sini takde kuah kacang.*sob*tetibaaa nak sadis kann~

selamat berbuka okay semua-semua yang dekat Msia.kami dekat sini baru habis terawih:)

terbaru: sis puput minta saya 'ajar' macam mana nak edit gambar jadi cantik-cantik macam bawah tuh.heeee cantik ke?thanks sis dan semua yang suka hasil kerja saya.insyaAllah nanti kalau tiada aral melintang saya buat entri khas untuk editing okeh?belum layak lagi saya nak mengajar.saya pun belajar lagi.jadi kita sama-sama sharing okeh?:)

10 comments:

afro said...

jeleznye.. trigin gak nk pegi blaja oversea.. huhu..

NIA said...

insyaAllah.semoga dimurahkan rezeki:)

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

haa.dah boleh komen..banyak kali refresh tadi..
dulu2 suka tengok budak2 belajar dekat oversea yang hantar gambar dekat BH (dulu suka beli..laa ni jarang2 dah, nanti kalu ada dijamin tak jadi alas ketupat ya hehe)..
bila tengok je gambar tu..rasa cam sentimental..hehe bukan apa. nak juga belajar kat luar negara, cuma kemampuan diri ni, hanya layak kat u dalam negara huhu..

ala cikpuan puput tu saja jer..gambor dia amik n edit pun lawa je akak tengok..
eloo cikpuanpuput.. :-)

NIA said...

hehe insyaAllah kot nanti murah rezeki sis dpt melancong ovc ke.hehe.rezeki siapa tahu:)

hehe tulah.takpe sizuka akan cuba menunaikan permintaan.hehe~

NzA said...

peluang hnya sekali....masa ada peluang apa salahnya mencuba nasib...nnti akak akn tunggu kluaran edisi ucapan nie.....insyaalh ada la sngkut tu nnti...

NIA said...

hehe insyaAllah aminn~

BillyNain said...

seronok tengok gambar tu..rasa meriah semacam...mesti bestkan.kat sana musim apekah skrg ni?raya nanti balik msia tak?

NIA said...

sekarang winter.hehe.ehemmm xbalik*sob* sebab takde cuti.nasib baik je mse tu dah hujung mid-sem break.kalo tak mesti kne beraya dalam klas.huhu~

peanut said...

weeee...bdak2 ipti- auckland masuk paper!!! hehehe..

it will be like * hey yg ni aku knal..yg ni pn aku knl..*sume pn aku knal*
hahahahaha

=D

NIA said...

hahaha super excited kan?nanti kalo jmpe bagitau tau.hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...