Thursday, August 5, 2010

sudah begitu takdirnya

tajuk entri tak boleh nak dramatik lagi kan.haha.macam nak tulis novel.asyik asyik novel.asyik asyik novel.tukar tukar.komik pulak.eh sekejap.komik tak cool.haha dahhhhh.hari ni pergi school visit lagi.dan kali ini destinasi kami adalah Rangitoto College.INI BUKAN KOLEJ.this is one of the biggest secondary school in NZ.ini high school harap maklum.last week dah pergi tengok budak-budak comel mata biru.kali ni tengok jejaka-jejaka mata biru pulak.ehhhhh bukan jejaka.haha.adik-adik lebih tepat.okay okay adik-adik mata biru.haha~

mula-mula sampai ada Powhiri.lepas tu ada Haka.lepas tu ada persembahan menari menyanyi.oh sangat seronok.suara kemaen sedap.sungguh tak tipu.siapa tak tahu hape kejadahnya Powhiri dengan Haka tu pergi google sana.haha.betul.siapa nak tahu baik pergi google.please jangan mintak izzati terang.nanti semua pening.dengan saya sekali pening.haha.

ini encik jimmy.penulis blog jawa totok di bumi kiwi.mesti ada anda-anda yang kenal beliau.siapa tak kenal pergi berkenalan sana.haha.tak tahu motip letak gambar ni dekat sini.nak promote beliau mungkin?azmi sila cakap thanks sekarang.tahu ko dah famous tapi tak salah aku promote lagi kan?*motif sebenar nak letak gambar sendiri je tapi nanti kalau dia ni tahu 'crop' gambar dia mesti bising gila pot pet pot pet*haha~

ini group observation saya.oh yes the only lady in the group.kan.dan yang sut biru tu student rep[representative] yang bawak kitorang jalan-jalan mengembara ke seluruh kawasan sekolah.MENGEMBARA sebab sekolah tu memang besaaaaaarrrrrrr.nasib baik tak pakai heels.kalau tak mesti dah junjung heels atas kepala.haha.eh tak jelas muka dia?sekejap sekejap.hahhhh haritu tak tengok lagi budak kecik mata biru kan?sekejappppp.nama beliau Daniel.17 tahun.tinggi dan comel.haha~tapi beliau bukan budak kecik mata biru.

nahhhhh.lebih jelas.guys only.kan muka masing-masing seronok sebab tema gambar macam GUYS ONLY.derrrrr.haha.eh Daniel dulu masa kecik dia budak kecik mata biru jugak tahu.jadi ini budak kecik mata biru versi teenagers.suka ke tak suka?saya suka.kan izzati.hahaha.haish haish adik tuhhhh.adikkkkkk.[khairul,ni i main-main je okay.i sayang u sorang je:P]

like seriously i was meant to be a primary school teacher.betul ni.sungguh sungguh betul.saya tak rasa saya boleh deal dengan bigger kids as in teenagers.saya tak rasa saya boleh kontrol diorang.saya tak rasa saya boleh sabar dengan mereka.jiwa ni rasa lebih ngam dengan kanak-kanak kecil walaupun kerenah bermacam-macam:D

eh besok ada skype dengan Junior.kan tetiba seronok besok jumpa Junior lagi dekat Skype.hihi.

5 comments:

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

o baru nampak muka sebenar en azmi yee..garang hehe..jangan marah..
sizuka..bestla dapat iskul2 kat sana..

NIA said...

haha.garang ke muke die sis?muka jawa.kuikui~
hehe best best pengalaman baru:)

Fareha Noor said...

wah, entry pasal daniel jerk gituh

azmihamin said...

heheh.. mama Jnj, xgarangla. Cik zati ni lagi garang cam kingkong.hahaha..
nway zati. Time kasih promote. I rasa cam artis gitu nyah.. aww~ nhahaha

NIA said...

farry: haha kannnn~

jimmy: u shadap.ko lagi kingkong dari aku.hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...