Monday, August 23, 2010

kalau....

kalau saya transform blog lagi satu kz-gallery jadi blog untuk galeri fotografi, siapa sokong?rasanya entah ada orang tahu ke tidak wujud blog nombor dua sizuka ni.kihkih.dah lama ada blog nombor dua ni sebenarnya.motif adalah untuk business semata-mata.kalau korang jenguk-jenguk blog tu memang tak banyak benda sangat.sikit-sikit ada lah.tapi tak bersungguh pun.sebab itu income pun lambat.haha.aikkkk dah keluar tajuk pulak.okeh okeh.saya ingat nak transform blog tu jadi galeri fotografi.tapi bukan galeri fotografi biasa.saya ni minat-macam-nak-gila gambar yang ada quotation best-best.kalau jumpa gambar yang ada quotation best+quotation tu pulak berkaitan dengan gambar memang rasa kagum-nak-pengsan.haha.jadi plan saya adalah untuk buat blog itu jadi blog foto bersama quotations di mana foto adalah hasil kerja saya dan quotations adalah ihsan abang google.habis tu nak izzati pulak fikir quotations?kirim salamlahhhh.izzati tak kreatif langsung nak berbahasa indah bak purnama bagai.mengarut dia handal lah.hahaha.

kiranya saya nak buat macam blog koleksi foto-foto untuk kegunaan semua orang.nak letak code supaya nanti kalau ada siapa berkenan boleh copy je code tersebut.kiranya macam siapa-siapa rasa jatuh cinta dengan gambar yang saya ambik tuh boleh la mencilok gambar tersebut dari blog sana.erk ada ke?haha~kalau nak letak semua koleksi hasil kerja saya mungkin belum lagi kot sebab encik FlickR masih berjasa:)tapi masalah negara kan, saya tak reti macam mana nak letak code untuk gambar tuh dalam entri.kan biasa ada orang-lebih-terer-hal-blogspot boleh letak code tu cantik-cantik dalam kotak.OMG itu saya memang tak retiiiiii T___T kepada orang-terer-blogger, boleh tolong ajar saya tak?heeee~

p/s: siapa sokong?ke ada yang rasa macam ridiculous je buat benda-benda macam nih?

11 comments:

mak_ngoh_selamoh said...

buat jer...akan ada kgunaannya nnt

NIA said...

hehe okay makngoh:)

Puput. said...

sis sokong..sbb suka tgk pic2 yg lawa..klu dah wat announce la ek..^_^

NIA said...

hehe insyaAllah sis:)thanks sebab sokong:)

[z@ck] said...

aku orait jer =)

NIA said...

cool thanks:)

fya zainal said...

memang sokong^^
ada satu uploader yg bley bagi code..alaa dh lupa pla...cuba google mesti jumpa punya^^

gud luck

NIA said...

oloh tak ingt plak.hehe.takpe takpe.thanks for helping.nanti sy google.thanks!

NzA said...

xde masalah...tepuk dada tnya la selera......

Prince Halilintar said...

boleh jer..prince support...prince taw blog no2 tu tpi jarang tgk..hehe

NIA said...

sis nza: baiklah sis.thanks a lot:)

prince halilintar: oh ye ke.hehe.thanks for supporting:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...