Tuesday, August 3, 2010

kongsi-kongsi

this video make me cry.betapa mulia Nabi Muhammad S.A.W .the best of mankind.mesej yang cuba disampaikan oleh Maher Zain sangat menyentuh hati.dan kalau pertama kali anda menonton video ini.cuba tengok berulang kali.beritahu saya kalau ada yang tak rasa apa-apa lepas tengok video ni.




mood pagi ni agak perlahan.macam biasa ada homework.dan kena buat.sekian.
*haaaaah ada ke yang pelik tetiba izzati post entri macam ni?jangan pelik wahai rakan-rakan semua.sekarang kita kena saling beringat.sekarang sudah akhir zaman.saya nak beringat.dan nak kawan-kawan saya pun beringat.jadi sekali-sekala saling mengingati tak salah kan?:)*

6 comments:

Mama JnJ said...

dik..suma lagu mz kak nangis je dengar..kecuali barakallah tu..lagu kahwin..lelain memang mnytuh hati..
o da kuar yg chosen one ni nyer video.

sizukaDeboss said...

betul tu sis.sume lgu die mnyentuh hati.lg satu ni for the rest of my life.memang sgt best:)

molmolla said...

best semua lagu mahir zain! :)

sizukaDeboss said...

betul betul:)

nza said...

sntiasa ingat mengingati sesama kita....

sizukaDeboss said...

betul tu sis:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...